کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

بازی زیبای watch dogs

به دلیل بالا بودن گرافیک بازی لطفا قبل از ثبت سفارش نیازمندی های سیتمی بازی را مطالعه کنید

خرید بازی Watch Dogs

watch dogs 4 خرید بازی Watch Dogs

 


خرید پستی بازی Watch Dogs

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم فوق مدرن، تقریباً هیچ کاری غیر ممکن نیست. پیشرفت تکنولوژی یکی از بحث برانگیزترین مواردی است که این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تکنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال ۲۰۱۲ معرفی یک IP جدید از طرف Ubisoft بود که با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حرکت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد. هسته ی اصلی گیم پلی این بازی بر استفاده و بهره بردن از یک جامعه ی انلاین بزرگ و قابل هک که توسط شرکت های بسیار بزرگ از طریق Central Operating System کنترل می شود قرار دارد.

watch dogs خرید بازی Watch Dogs

CTOS دو مقوله ی مشخص و بسیار مهم را برای همه مشخص می کند : “چیزی که تو فکر میکنی,چیزی که تو باور داری.”همانطور که افراد بیش از بیش در این جهان وابسته به دستگاه های متصل به CTOS (از جمله موبایل ها و تبلت ها و تمام دستگاه هایی که به اینترنت دسترسی دارند) می شوند داده های تولید شده , قرار داده شده و تغییریافته در این سیستم توسط کاربران نیز زیاد تر می شوند.این سیستم به طور کامل قابلیت کنترل نوع رفتار فرد استفاده کننده از ان را دارا می باشد بنابرین شرکت های بزرگ بیش از پیش بر روی اعمال مردم نظارت می کنند.اما به هر حال هر سیستم عاملی نقطه ضعفی دارد و از ان طریق نیز اشخاص ان را هک می کنند و از ان برای استفاده ی خود بهره می برند.تمامی این تکات ذکر شده درباره ی این بازی به تنهایی می توانند موضوع بسیار خوبی برای یک رمان و کتاب علمی تخیلی باشند.حال حساب کنید در قالب یک بازی که در دسته ی سرگرمی های فعال قرار می گیرد ارائه بشود!واقعا می تواند تجربه ی جالبی از کار در بیاید.

watch dogs 1 خرید بازی Watch Dogs

بازی با قدم زدن شخصیت اصلی آیدن پیرس (Aiden Pearce) در خیابان آغاز شد. او که هکری قدرتمند است، خود را به بانکی رسانده و با استفاده از تلفن همراهش که در واقع اصلی ترین سلاح او به حساب می آید، اطلاعات حساب یکی از مشتریان بانک را هک کرده و از خودپرداز مقداری پول برداشت می کند این تلفن همراه در طول بازی ارتقاء پیدا کرده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی که در Watch Dogs با آن مواجه خواهیم شد این است که هرگاه نیاز به پول بود، کافیست با هک کردن اطلاعات شخصی افراد به حساب های بانکی آن ها دسترسی پیدا کرده و مبالغ مورد نظر خود را برداشت کنید. در ادامه، آیدن یک زن که هنوز مشخص نیست چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد کرد را تعقیب کرده به شخصیتی که دنبالش بوده، دسترسی پیدا می کند. ابتدا او را با اسلحه تهدید می کند، اما آن فرد می گریزد..

در یک تعقیب و گریز فوق العاده جذاب که قبلاً در عناوینی همچون Sleeping Dogs نظیرش مشاهده شده بود، به تعقیب آن شخص پرداخته و در نهایت با منفجر کردن فیوز برق توسط گوشی، او را متوقف کرده و حسابی از خجالتش درمی آید. در همین بخش، یکی دیگر از مکانیزم های بازی که تعقیب و گریزهای هیجان انگیز است را شاهد هستیم که ظاهراً تأثیر به سزایی در گیم پلی خواهد داشت و البته این مکانیزم بسیار هم جالب طراحی شده است. برای جلوگیری از پیشروی فرد مورد نظر، راه های فراوانی وجود دارد و می توان با استفاده از هک کردن، موانع بسیاری را بر سر راه فرد مورد تعقیب قرار داد. بعد از انجام این کار، اکنون زمان فرار از دست پلیس فرا رسیده است. یک ماشین پلیس از خیابان کناری به آیدن نزدیک می شود و او در کمال خونسردی، گاردیه هایی که مخصوص مسدود کردن راه هستند را به وسیله هک فعال کرده و در نتیجه ماشین با سرعت بالایی به آن ها برخورد می کند. در نهایت، آیدن خود را به خط مترو رسانده و با هک کردن، آن را از حرکت بازمی دارد. سپس بر سقف آن سوار شده و دوباره ترن را به حرکت درمی آورد.

watch dogs 2 خرید بازی Watch Dogs

بافت گرافیکی محیط بازی بسیار خیره کننده است ، حرکت لباس شخصیت بازی ، نوع راه رفتنش نشان از آن دارد که طراحان بسیار دقیق بر روی شخصیت بازی کار کرده اند ، دیگر عابران کنار خیابان به طرز مشکوکی به شخصیت بازی نگاهی میکنند ، در همین حال دست خود را درون بارونی خود میکند و تلفن همراه خود را بیرون می آورد ، و شما با خطوطی مواجه میشید که به افراد نزدیکش برخورد دارد ، این همان تکنولوژی است که با آن میتوانید دشمنان ، دوستان ، و کسانی که در روند بازی به شما کمک میکنند را شناسایی کنید. شما با کنترل شبکه می توانید یک شهر به بزرگی شیکاگو را نیز کنترل بکنید. حرکت ماشین ها ، متروی هوایی ، انسانهای پراکنده در خیابان که با هوش مصنوعی بالایی در حرکت و صحبت کردن با هم هستند ، بسیار خیره کننده است ، شهری شلوغ و مرموزی در شیکاگو را به نمایش میگذارد ، شخصیت اصلی بازی وقتی بی حرکت می ایستد هر دو دست خود را درون جیب بارونی خود میکند ، از عرض خیابان به سرعت میدود ، این لحظه ایست که شما حرکت متفاوتی از کاراکتر اصلی بازی میبینید ، دویدن او بسیار طبیعی است و حرکت بارونی به همراه بند آویزانش در هوا بیننده را به خود جلب میکند. 

watch dogs 3 خرید بازی Watch Dogs


نظرات 10 + ارسال نظر
علی جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:30

کاش زود تر بیاد تو بازار

ژاوی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 http://only-catalan.blogfa.com/

لینک شدید
منو با عنوان غولهای کاتالان لینک کنید

طاها دانلود دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:41 http://tahadownload79.blogfa.com

با سلام
شما لینک شدید هم وبلاگتون و هم فروشگاهتون
منو با اسم طاها دانلود لینک کنید

سپاهان قهرمان سرور کل جهان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 http://www.sepahan2020.blogfa.com

سلام داداش
من لینکتون کردم شما هم بی زحمت منو با اسم وبم لینک کنید

پرسپولیس پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:59 http://perspolistim.blogfa.com/

سلام
وب سایتتون رو لینک کردم
شما هم من رو با اسم پرسپولیس لینک کنید
ممنون***

محمد سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:14 http://mashaher1357.blogfa.com

سلام....
هم سایت و هم وبت عالیه
هم سایتت لینک شد هم وبت
شما هم لینک کن

ssssmohammad سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:02 http://ssssmohammad.blogfa.com

شمارا لینک کردم شما هم مرا با نامٰ بازی و نرم افزارٰ لینک کنید

علیرضا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:19 http://jokeghashang.blogfa.com

سلام
لینکتون کردم هم وبلاگ هم سایتتون
اگه میشه ما رو به اسم پشیمون میشی نیای تو لینک کنید باتشکر.

ya30 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:06 http://ya30-ss.blogfa.com

سلام.وبلاگ و سایتتون لینک شد.وبلاگ من رو هم با عنوانش لینک کنید
موفق باشید

محمد جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:25 http://mashaher1357.blogfa.com

سلام آقا آرمین...
یه نظرسنجی تو وبم گذاشتم خوشحال میشم بیای و شرکت کنی

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد