کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

خرید بازی Cliffs of Dover


Dover یک بازی از سری بازی های شبیه سازی جنگ جهانی دوم است که توسط مرکز نرم افزاری روسیه به نام ۱C:Maddox Games تولید شده است. این بازی جزءی از سری بازی های پیشین خود می باشد و نام IL-2 Sturmovik را از سری قبل خود یعنی II-2 Sturmovik که یک نسخه ی کلاسیک بوده (۲۰۰۱-۲۰۰۹) به ارث برده است، اما با این حال این سری موتور بازی سازی مستقلی از سری کلاسیک خود دارد.

آسمان های بریتانیا همواره شاهوارند. نیروی هوایی رویال، گروهی مغرور از جنگ جویان که خود را وقف این کار کرده اند و از شهر ها و شهروندان و کشورشان با شجاعت محافظت می کنند اما در سال ۱۹۴۰ آسمان ها تاریک شدند. جنگ جهانی سر تا سر اروپا را فرا گرفت. سرزمین ها پشت سر هم در هم کوبیده شدند، و قلمرو آبی و صلح آمیز آسمانها، ناگهان توسط هواپیما های آلمانی و ایتالیایی که تشنه ی نابودی بودند تغییر کرد. این جنگ بریتانیاست. لحظه ی سرنوشت سازی که انگلستان می تواند برای سعود به پیروزی و یا سقوط در دریایی از نا امیدی از آن استفاده کند. برای رسیدن به قله های پیروزی در اوج آسمان ها، شما باید برای عضویت در RAF و پیوستن به خلبانان ممتاز کشورتان نام نویسی کنید. خلبانانی که سرنوشت کشور در دستان آنان است. آماده باشید که جرات خود را در جنگ های هوایی و در یکی از مشهور ترین جنگ های جنگ جهانی دوم به اثبات برسانید.

در بازی Cliffs of Dover شما در قالب یک خلبان به بازی می پردازید و در فراز اروپا برای دفاع از سرزمینتان مبارزه می کنید. این مبارزات می تواند بمب باران فرودگاه ها، تجهیزات، انبار ها، ساختمان ها، پایگاه های نظامی و جنگیدن در آسمان با هواپیماهای دشمن و یا بمب باران کشتی ها و … در جریان جنگ جهانی باشند. شجاعت و قدرت تخریب بیش از ۲۵ نوع هواپیمای مختلف انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی را تجربه کنید و از آتش باران در طوفان ها و یا از هواپیمای بمب افکن Messerschmitt BF- 109 لذت ببرید. خطرات و مشکلات جنگ های هوایی به خوبی با جزئیات بالا در گرافیک بازی نمایان است . و موتور سه بعدی پیش رفته ی بزی در شهر ها و شهرک های لندن و ییلاقات شمالی فرانسه و بالا تر از آن شما را شگفت زده می کند.

بازی Cliffs of Dover را با بیش از ۱۲۸ بازیکن در جنگ جهانی دوم تجربه کنید، که می توانید در مولتی پلیر بازی در نبرد تنگاتنگ با دوستانتان رو به رو شده و در آسمانی بی انتها بازی کنید. آیا می توانید پیروز شده و صلح و افتخار را برای کشورتان به ارمغان آورید.

با خرید بازی Cliffs of Dover از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Cliffs of Dover برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Cliffs of Dover اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.Cliffs of Dover3 خرید بازی Cliffs of Dover

Cliffs of Dover4 خرید بازی Cliffs of Dover

Cliffs of Dover5 خرید بازی Cliffs of Dover


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد