کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

خرید بازی Non Flying Soldiers


بازی Non Flying Soldiers بازی است که جان تعداد زیادی پرنده ی چاق و چله سرباز را در دستان شما قرار می دهد. هدف بازی این است که شما باید از آن ها هنگامی که در میدان جنگ به ماموریت می روند محافظت کنید و جانشان را حفظ کنید. بازی های بسیاری به این شکل ساخته شده اند ولی این یکی در دنیا تک است. در این بازی شما بدون پرندگانتان و پرندگانتان نیز بدون شما بی مصرف هستند.

Non Flying Soldiers شامل تعداد زیادی مرحله در قالب سه کمپینگ می باشد. به نظر می رسد هر مرحله از این بازی نوعی آموزش اصول نظامی به کودکان است و در بازی از کارت های بازی نیز استفاده می شود. باعث تعجب است که هیچ مرحله ی اضافی یا مرحله ی جایزه ای در بازی وجود ندارد و فقط روی نجات دادن این پرندگان از کشته شدن تمرکز شده است و کاربر از بالا بر محیط بازی نظارت دارد.

در شروع هر مرحله شما به اشیا فراوانی که به پدندگان تان کمک می کنند که مانوری ایمن داشته باشند دسترسی دارید. بله درست حدس زدید دوستان پردار شما کاملا احمق هستند و نمی توانند پرواز کنند(که از نام بازی نیز مشخص است). اگر شما کاری در بازی نکنید این پرندگان خود را یک راست به دردسر های فراوانی خواهند انداخت!

اشیا که در اختیار شما قرار می گیرند عبارتند از سنگر های شنی(گونی های شن) تخته شیرجه، آیتم های سرعت دهنده، پنکه، توری پرش و تور هایی که در مواقعی که پرندگان با پرش های بلند در هوا سیر می کنند برای گرفتن آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در هر مرحله شما اجازه دارید که فقط تعداد محدودی از اشیا را در اختیار داشته باشید و اگر در قرار دادن این اشیا هوش و استراتژی به خرج دهید می توانید مدال هایی را که در اطراف محیط بازی پراکنده هستند به دست آورید.

بازی Non Flying Soldiers یک سری قابلیت های جالب به بازی افزوده که حساب آن را از سایر بازی های مشابه جدا می کند. همانطور که به بازی ادامه می دهید، می توانید پرندگان مخصوصی را که دارای قابلیت ها و توانایی های جالبی هستند را به خود ملحق کنید از ابن قابلیت ها می توان به این موارد اشاره کرد: پنگوین ها می توانند از سوییچ ها استفاده کرده و همینطور در آب شنا کنند و پرندگان سنگین وزن رنگارنگ هم می توانند با غلطیدن روی زمین سنگر های شنی را از بین ببرند.

در بازی Non Flying Soldiers شما مجبورید در حالی که پرندگان شما در حال انجام ماموریت خودشان هستند حرکات خود را زمان بندی کنید و سوییچ هایی را فعال یا غیر فعال کنید و یا تله هایی را از بین ببرید، در اینگونه مواقع باز شدن اتوماتیک در ها یک قابلیت کلیدی برای نجات دادن جان این پرندگان به حساب می آید.

از این گذشته یک سیستم راهنما در مواقعی که واقعا گیر می کنید وجود دارد بنابر این مجبور نیستید که چندین ساعت فقط در یک مرحله وقت بگذارید. این راهنمایی ها به شما کممک می کنند که از پرنده ی خود محافظت کنید ولی به شما نمی گویند که چه گونه تمام مدال های مرحله را به دست آورید. به علاوه بعد از هر راهنمایی مجبورید مدتی صبر کنید(شمارش معکوس در هر کمپ متفاوت است) و زمانی را که صرف این کار می کنید امتیاز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. می توانید برای راهنمایی صبر کنید و امتیاز از دست دهید و یا اینکه خودتان به بازی ادامه دهید، بازی این انتخاب را به شما سپرده است.

با تمام این اوصاف بازی Non Flying Soldiers یک بازی منحصر به فرد نیست اما بسیار عالی ساخته شده و به طرز باور نکردنی روان است و بزرگترین خصوصیت یک بازی کامپیوتری، یعنی سرگرم کننده و لذت بخس بودن را داراست.

با خرید بازی Chernobul Non Flying Soldiers از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Chernobul Non Flying Soldiers برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Chernobul Non Flying Soldiers اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.Non Flying Soldiers2 خرید بازی Non Flying Soldiers

Non Flying Soldiers3 خرید بازی Non Flying Soldiers

Non Flying Soldiers4 خرید بازی Non Flying Soldiers

Non Flying Soldiers5 خرید بازی Non Flying Soldiers


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد