کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

خرید بازی Pound of Ground 2010


Johnny Meyer، قهرمان اصلی بازی Pound of Ground 2010 است که خود را در مزرعه ی متروکه در بیابان می یابد. او حافظه اش را از دست داده و هیچ چچیزی را به خاطر ندارد. اینکه چرا او اینجاست و یا اینکه چرا در دستانش چوب بیسبال گرفته و چرا زامبی ها اطراف مزرعه و بیابان پرسه می زنند؟ هیچ یک را به خاطر نمی آورد.

او یک خودرو و یک هفت تیر پیدا می کند و به سمت زادگاهش یعنی Snake City راه می افتد. تقریبا تمامی ساکنین شهر ناپدید شده اند یا فرار کرده اند. تعدادی از مردم که هنوز در شهر هستند به جانی می گویند که زامبی ها دستگاه های عجیبی ساخته اند که از خود مه زرد تولید می کند و هر کسی که با این مه زرد رنگ تماس پیدا کند تبدیل به زامبی می شود.

اگر چیزی از بازی های رایانه ای درگ کرده باشید این است کهخ زامبی ها در این نوع بازی بسیار سرگرم کننده اند و شاید علت اصلی آن این است که بازی های محبوبی که در راس آنها کشتن زامبی قرار داشته تولید شده اند. و هر کسی از کشتن زامبی ها لذت می برد. مطمئنا متنفرید که اطرافیان و خانواده ی شما به زامبی تبدیل شوند و این یکی از دلایل لذت بخش بودن این بازی است. همچنین بسیار آسان است که به صورت تصادفی یک زامبی را بکشید.

بازی Pound of Ground 2010یک بازی سوم شخص شوتر است که در یک بیابان، جاییکه مه زرد رنگی انسان ها را به زامبی تبدیل می کند اتفاق می افتد. بازی Pound of Ground 2010 دارای ویژگی ها و تجهیزاتی نظیر یک داستان خوب برای بازی، تعدادی اسلحه و یک ماشین قرمز رنگ که می توانید آن را آپگرید کنید و از آن برای رانندگی در اطراف محیط بازی استفاده کنید و زامبی های بسیاری را بکشید اگر بخواهیم ساده و سریع بگوییم، بازی Pound of Ground 2010 ارزش قیمتی را که در قبال آن می پردازید دارا می باشد.

همانطور که می دانیم بازی فوق توسط یک تیم کوچک تولید شده بنابراین نمی توان از گرافیک و انیمیشن و یا صدا های ترسناک و کاراکترهای بازی ایرادی گرفت داستان بازی نیز به نوعی خطی به پیش می رود و این از معایب بازی است.

در بازی Pound of Ground 2010 می توانیدد سوار خودروی قرمز خود شوید و به قطارهای بیابانی حمله کنید و تجهیزاتی را که لازم دارید به دست آورید هنگامی که به قدر کافی قدرتمند شدید به زامبی ها حمله کنید. نگران نباشید بازی در محطی بزرگ اتفاق می افتد و گیم پلی نسبتا خوبی دارد.

در Pound of Ground 2010 شما معمولا به سمت دشمنان و یا قطار های بیابانی رانندگی می کنید و پس از انکه به آنها شلیک و اتز شر آنها خلاص شدید به سمت فردی که این ماموریت ها را به شما می دهد بر می گردید و به ادامه بازی می پردازید. با اینکه بازی تا حدی ضعیف عمل کرده اما با این حال هیچ چیز نمی تواند لذت کشتن زامبی ها را کاهش دهد.

با خرید بازی Pound of Ground 2010 از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Pound of Ground 2010 برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Pound of Ground 2010 اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.Pound of Ground 2 خرید بازی Pound of Ground 2010

Pound of Ground 3 خرید بازی Pound of Ground 2010

Pound of Ground 4 خرید بازی Pound of Ground 2010

Pound of Ground 5 خرید بازی Pound of Ground 2010


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد