کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

خرید بازی Anomaly: Warzone Earth


در بازی Anomaly : Warzone Earth بیگانگان دوباره به این فکر می افتند که زمین ارزش تسخیر کردن را دارد و یا حد اقل ارزش نابود شدن را داراست. این بیگانگان شروع به ساخت اشیاء گنبدی شکلی در بالا ی شهر های مختلف می کنند و شما در قالب بازی کن در این بازی نقش آفرینی میکنید. شما به فرماندهی گروهی انتخاب شده اید که از اتفاقات در حال رخ دادن بازی پرده بر می دارند و راه چاره ای برای آن ها می یابند.

طبیعتا این موجودات بیگانه مخالف فعالیت های شما بوده و با سلاح های عجیب و بیگانه با شما می جنگند. و این بدان معنی است که وقتی در محیط بازی با افرادتان و خودرو های زره پوش می گردید آن ها به شما حمله خواهند کرد. نکته ی جالب اینکه تنها سختی بازی به اینجا ختم نمی شود و مشکل از جایی آغاز می شود که شما مسئولیت حرکت دادن گروه و ارتشتان را بر عهده دارید و باید امن ترین مسیر را انتخاب کنید! در صورت برداشتن یک قدم اشتباه افرادتان آسیب و یا از بین می روند. شما مسئول تصمیم گیری برای ضد حمله و درمان و تعمیر افراد و وسایل آسیب دیده هستید. اگر شما در بازی کشته شوید مجددا احیا خواهید شد اما در صورت کشته شدن افرادتان دیگر آن ها را در بازی نخواهید دید، به همین دلایل می توانیم بگوییم که یکی از سخت ترین بازی های رایانه ای را در مقابلتان خواهید دید.

در بازی Anomaly : Warzone Earth نما های مختلفی از محیط بازی در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید از نمای بالا به پایین برای دیدن کل شهر و دید از زاویه ی بالا برای کشیدن نقشه ی ضد حمله های خود استفاده کنید و همچنین می توانید با انتخاب دید همسطح با افرادتان به اجرای مانور و استراتژی های خود بپرازید. سوئیچ و تغییر وضعیت بین این دو نمای مختلف به سادگی چرخش چرخ موس خواهد بود. همچنین حرکت در محیط بازی با استفاده از کلید های جهت نمای صفحه کلید امکان پذیر است. گروه شما همیشه از مسیری که انتخاب می کنید عبور می کنند و این کار بدون هیچگونه وقفه و یا خطایی صورت می گیرد.

حرکات خشک و بدون خلاقیت افرادتان باعث اعصاب خردی شما خواهد شد؛ در اینصورت شما دائما باید مراقب سربازانتان باشید و مسیر پیش روی آنان را بررسی کنید تا قبل از اینکه در تیر رس حمله ی هوایی دشمن قرار گیرند مسیرشان را تغییر دهید. گفتن این حرف بسیار آسان اما عمل کردن به آن بس مشکل و دردسر ساز است! چون شما معمولا در بازی در نقشه سیر می کنید تا راه حل هایی برای عبور بدون درگیری بیابید که در این وضعیت فاصله ی شما با افرادتان بسیار زیاد خواهد شد، در این حالت تا وقتی که به افرادتان حمله نشود از مشکلاتشان با خبر نمی شوید.

بازی Anomaly : Warzone Earth امکان جمع آوری بسته های کمک رسانی که از طرف پشتیبانی هوایی شما برایتان ارسال می شوند نیز فراهم کرده است. و فقط کافی است به جستجو و جمع آوری این بسته ها بپردازید. در کل می توان گفت که در دنیایی که قیمت بازی های رایانه ای به ۶۰ دلار هم می رسد، یافتن بازی ای که هزینه ی آن کمتر از یک وعده غذا باشد بسیار حائز اهمیت است حال آنکه گرافیک و ساختار بازی نسبتا عالی بوده و هیچگونه کندی در آن مشاهده نمی کنید.

با خرید بازی Anomaly : Warzone Earth از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Anomaly : Warzone Earth برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Anomaly : Warzone Earth اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی به شماتعلق می‌گیرد.Warzone Earth2 خرید بازی Anomaly: Warzone Earth

Warzone Earth3 خرید بازی Anomaly: Warzone Earth

Warzone Earth4 خرید بازی Anomaly: Warzone Earth

Warzone Earth5 خرید بازی Anomaly: Warzone Earth


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد