کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

کامپیوتر تخصص ماست

دانلود نرم افزار ,گرافیک,سخت افزار,ترفند,قالب و ...

خرید بازی getamped


بازی getamped یک بازی MMO رایگان می باشد که توسط کمپانی ژاپنی CyberStep تولید و انتشار یافته این بازی ابتدا در آسیا به طور وسیع منتشر شد و سپس در آمریکاتی شمالی تحت عنوان Splash Fighters انتشار یافت.

به تازگی در برزیل و اروپا و در کشور آلمان و فرانسه نیز انتشار یافته است. از ۱۲ نوامبر ۲۰۱۲ بازی محبوب ژاپنی getamped به صورت رسمی منتشر و در ۱۶ کشور مختلف جهان شروع به محبوب شدن کرد. تعداد بازیکن های عضو شده این بازی در سراسر دنیا از آپریل ۲۰۰۹ تاکنون یعنی تاریخ انتشار آن در آسیا بیش از ۲۶ میلیون نفر می باشد حال آنکه تعدا بازی کنان نسخه ی کرک شده بازی getamped بیش از سی میلیون نفر می باشد!

در آخرین نسخه بازی Cyber Step شروع به آماده سازی های بازی getamped در نسخه های انگلیسی کرده است و در آینده ای نزدیک شاهد ظهور بازی getamped در زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی، ترکی و پرتقالی خواهد بود.

گیم پلی بازی getamped دارای پوسته های قابل ویرایش و آواتار گوناگونی می باشد. بازیکن می تواند از کلاس های مختلف کاراکتر خود را انتخاب کند هر نوع از این کاراکترها ویژگی ها و ضعف های خود را دار می باشند به عنوان مثال می توان به کلاس جاسوس اشاره کرده که سریع ترین کاراکتر بازی می باشد.

سبک ها و تکنیک های رزمی مختلفی مانند هنر های رزمی و دامنه وسیع سلاح ها و تجهیزات که بر اساس تفاوت ها و مهارت ها و تخصص هر کاراکتر قابل دسترسی هستند، که می توان به عنوان مثال به هفت تیر و گرزهای بازی اشاره کرد که می توان از آن برای حمله ی تک به تک استفاده کرد. کاراکترهای بازی می توانند با تجهیزات جانبی نیز تجهیز شوند. این تجهیزات جانبی به کاراکتر شما قدرت ها و توانایی های ویژه ای می بخشد و می توان با ترکیب آنها قابلیت ها و تجهیزات جدیدی به وجود آورد.

بازیکن می تواند با سایر بازیکنان تیم شود و یا اینکه علیه آنها بجنگد. تعداد بازیکنان می تواند بین ۲ تا ۱۶ نفر در هر دور باشد هم چنین تورنومنت ها و مسابقات تک نفره نیز موجود می باشند.

هر چند که این بازی رایگان می باشد، اما می توان از فروشگاه موجود در بازی با استفاده از پول واقعی موارد مورد نیاز خود را خریداری کنید. بازی getamped شامل دو نوع مود بازی یعنی تورنومنت و چالنج می باشد. در تورنومنت تا شانزده بازیکن می توانند به همراه یا علیه کاراکتر شما بجنگند. در مود چالنج بازیکن در مقابل هوش مصنوعی بیش از بیست مرحله و ماموریت را تکمیل می کند. این ماموریت ها می توانند تنها و یا با سایر بازیکنان انجام شوند که در این صورت حداکثر سه نفر در یک تیم در هر ماموریت به صورت همزمان امکان پذیر است.

با خرید بازی getamped از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال getamped برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی getamped اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.getamped2 خرید بازی getamped

getamped3 خرید بازی getamped

getamped4 خرید بازی getamped

getamped5 خرید بازی getamped


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد